Tavaszi Tű+Párna

A napokban megérkezett, a tavaszi Gombolda csomagom, tele szebbnél szebb filcekkel. Neki is láttam a tojásgyártásnak. Mindeközben, a Pinterest-en belebotlottam az alábbi képekbe, tűpárnákba, melyeket valamilyen porcelánba, pohárba tettek.

Annyira megtetszettek, hogy készítettem én is magamnak egyet, most már nem kell gombostűket keresgélnem. Mellesleg, az asztalon is jól mutat, míg megérkezik az igazi tavasz és húsvét.

Készítsetek valami hasonlót. Itt találtok videót is. Én ugyan nem ragasztottam.

dsc_0002

35f6711292e9a667f43d64965b5527ae

a949ff1d6373baafff36b523d6ba98b2

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

