Adventi koszorú ötletek 2016

Az adventi koszorúhoz való, gyertya keresgélés, mindig izgalmas időszak. Van, hogy több is akad a tarsolyomban, amit aztán a következő évben használok fel, vagy még később.

Emlékszem, amikor megcsináltuk a legelső közös adventi koszorúnkat, valamelyik csináld magad áruházban vettük meg a hozzávalókat, még nagyon sután, árván, minden komolyabb hozzágondolás, ötlet nélkül. Zöld gyertya került rá.

Downloads.jpg

A következő évben, aztán elkezdtem inspirálódni, ebben rengeteget segített, a Néprajzi Múzeumban megtartott, Adventi virágkötészeti kiállítás és vásár, nem tudom ma megrendezik-e még, én 2012 óta nem jártam ott. De mindig volt néhány, szuper ötletes koszorú.

Arany, rozsdavörös, majd szürke lett 2012-ben, illetve cseréltem fel a szürke-lila párost, mert karácsony előtt rá kellett döbbenjek, hogy amit vettem, az bizony, otthon maradt, a karácsonyi díszekkel együtt.

dsc_0012

Aztán jött, a legszebb gyertya, amit valaha találtam, a vajszínű karácsonyfás, imádtam. Annyira szép volt magában, hogy nem is díszítettem a koszorút, mert nem volt mit adni hozzá. dsc_0002

A tavalyi piros csillagos is, ugyanarról a helyről való, idén nem találtam náluk újat, csak a csillagos volt, más más színekben.

dsc_0062

Próbáltam olyan koszorúkat gyűjteni, amelyek a megszokottól eltérőek. Én magam, még sosem csináltam hasonlót, idén terveztem, de aztán maradtam a hagyományosnál, némi eltéréssel. Ahogy keresgéltem a képeket, rá kellett jönnöm, hogy az emberek nagy része, bizony kizárólag, fehér gyertyában gondolkodik. Amit megértek, hiszen nagyon mutatós, tiszta, letisztult szín. A képek egyformasága, ennek köszönhető, de volt azért néhány, nagyon érdekes, mint a fába állított vagy a konzervdobozos is.

Azért találtam olyat is, ahol már próbálkoztak megtörni a fehér egyeduralmát, ezek közül ez a kettő, tetszett a legjobban. Az eredeti adventi koszorú 3 lila és egy rózsaszín gyertyát tartalmazott, megvallom őszintén, ilyen koszorúba, még nem futottam bele. Magam, már csináltam és nagyon tetszett, a színek kombinálása mindennek jót tesz, persze mértékkel és ízléssel.

A fentitek után igazán örültem a következő képeknek. Az egyik egy zöld, a másik egy halvány rózsaszín/bézs árnyalat, a harmadik egy kék, szenzációs mind. Ez a gyertya típus nem tartozik a kedvenceim közé, én a fényes gyertyákat, jobban kedvelem. De egy nap még ki tudja.

adventi_koszoru_1

Ti mivel készültök? További ötleteket itt találtok:

A képek forrása: Pinterest

Leave a Reply

