Karácsonyi filc DIY 2016

Nem terveztem ilyen korán karácsonyi posztot, tanultam a korábbi évek túlzott előkészületeiből. Volt, hogy már októberben elkezdtem és mire december lett, kiégtem. A Gombolda Karácsonyi GAK játéka miatt, azonban a hó közepéig, össze akartam rakni valamit és sikerült. Ígérem, advent első vasárnapjáig nem lesz újabb!?

dsc_2056

A filcek a tavalyról maradt anyagokból valók, vastag gyapjúfilc, néha használtam vékonyabb hobbifilcet is, de az előbbit jobban szeretem. A kék, barna, fehér kombináció kiegészítve pár arany színű flitterrel és varrható fagombokkal igazán csodásan mutat, engem pedig, ezek a színek nagyon megnyugtatnak. Benne van még az ősz, de a korai és kései tél is. Gyűjtöttem már pár sablont, de én leginkább a hagyományos karácsonyfa díszeket szeretem, mert olyan sokféle van és lehet őket hímezni, díszíteni…

Jó munkát és készülődést!

dsc_2082

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

