Őszi asztal mégegyszer

Ha emlékeztek, született már egy ilyen őszi poszt, most itt lesz, még egy. Pár éve vettem, ezt a két aranyos őszi díszt, gondoltam jól jöhet még, így lett.

dsc_0003

Ahogy ötletek után keresgéltem, találtam néhány asztali dekorációt, még korábbról. Még jól emlékszem az elsőre, a Városligetben gyűjtöttem az összes termést, olyan 2011 lehetett. Különösen a lepényfa termése tetszett meg, illetve az a zöld gömb, aminek a nevét sajnos nem tudom. Ha valaki felismeri, írja meg. Arra viszont jól emlékszem, ahogy pattogtak benne a magok hetekig.

dsc_0025

A második már Klagenfurtban készült, kis túlzással, pár szép falevélből és a Viktringen lehullott fenyőágakból. Október 23-ra szerettem volna gyertyát gyújtani,mint most.

dsc_0035

Ezt a színes csokrot a Lehel piacon vetten egy nénitől. Nagyon szeretem a bogyókat kár, hogy olyan hamar elmúlnak ők is.

dsc_0016

Erre a képre, már nem emlékszem, de ez a kis tökös részlet, amit erre a gyertyára kötöttem, még mindig megvan. Néhány szárított virág is került mellé.

dsc_0134

Az első, őszi asztali poszt után, keresgéltem még pár termést, a szokásos dísztök mellé került, díszalma, mák gubója, párat be is festettem, illetve toboz, falevél, csavart mogyoró és hóbogyó:) A képen nem látszik, de egy tök formájú gyertya is van benne. És az én nagy kedvencem a naspolya, ugyan még kemény, de már puhul és érik. Nyammmi! Plusz a süni!! Nem tudtam eldönteni, melyik képet hagyjam ki, mindegyiken volt valami, ami jól sikerült, még a fekete fehéren is.

dsc_1859

Ennél szebbeket, például ilyeneket itt találtok még:

A Pinterest albumom pedig, itt található, ahogy a képek forrása is.

Leave a Reply

