Őszi do-it-yourself avagy a kezdetek

A DIY  mozgalom, pontosan egy évvel ezelőtt szippantott magába, a kedvenc és nagyon tehetséges textilfigura készítőm, ekkor tájt adta fel addigi hivatását, ezért kétségbeesésemben, bevásároltam gyapjúfilcből és az internet és youtube segítségével, hozzáláttam. Addig, maximum gombot varrtam fel, azt is mintha, a fogam húzták volna. Sokat segített és inspirált a Manóposta, ez az oldal pontosan és ez a kép:

dsc_1523

Utána már nem volt megállás, sablonokat rengeteget találtam, kezdetben csak az egyszerűbbekkel próbálkoztam, mint például levelekkel, amik elsőre könnyűnek tűntek, de aztán, hamar kiderült, a kép csalóka. Nem sikerült szimmetrikusra, na de sebaj, másodjára már tudtam, hol nem szabad hibázni.

img_20150819_071955

A következő ez a rókakölyök volt, imádom a rókákat, nem tud miért, talán a gyönyörű bundájuk miatt, vagy a színük miatt, vagy a szabadságukért. Szeretem, ahogy vannak! Ő, nem lett kitömve, később ezt is megtanultam miért fontos, ad neki egy keretet, többek közt.

dsc_0001

Aztán következett a többi őszi elem, valahogy a házikó is a része lett az ősznek, talán mert annyira vágyunk rá. De mint tudjuk, mindig az hiányzik, ami éppen nincs.

dsc_1532

Az igazi áttörés számomra, amelynél már minden jól sikerült, íme. A varrás is szuper lett, a tömés is megvolt. Sokáig keresgéltem ezt a házikó formát, és azóta is nagyon szeretem.

dsc_0005

Összességében, amire szükség van:

  • gyapjúfilc, ez ugyan vastagabb mint a hobbifilcek, de sokkal tartósabb, szebb, jobb
  • olló, kifejezetten erre a célra, nem olcsó, de aki szereti és értékeli és vigyázz rá, életre szól
  • cérna, na ez kétélű dolog, ki kell kísérletezni, ki mivel tud dolgozni, ha ez megvan, már csak a pénztárcára kell figyelni, mert olyan színek vannak, hogy haza vinnéd mind
  • tömőanyag
  • sablonok, én általában kinyomtattam, körberajzoltam stb.
  • varrás,öltés

Az eddigi kézzel készült darabok ebben az albumban találhatók.

Sok kedvet, türelmet, és izgalmas alkotásokat kívánok!

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

