Insta 2016 ősz

Egy rövid kis Instagram poszt következik. Amióta elkezdtem használni, rá kellett jöjjek, hogy semmivel sem különb, mint a Facebook. Valahogy nekem, mindig az volt a fejemben, hogy azok az emberek használják, akik tudnak fotózni, igényesek, igazán jó képeket csinálnak és itt osztják meg. Lehet, hogy régen ilyen is volt, lehet, hogy én képzelődtem. Elnézve a selfieket, a homályos beállításokat, a néha semmitmondó, semmit sem adó rögtönzéseket, jutottam a Facebookos következtetésre.

Mindenesetre, van egy két olyan ember/blog akit érdemes követni, ezek következnek most. Természetesen a téma az ősz, és minden, amit szeretek benne.

Abeautifulmess blog, gyakorlatilag az egyik nagy kedvencem, egy testvérpár csinálja, remek ötleteik, receptjeik, dekorációik vannak, és nagyon lelkesek! Kövessétek őket!

abm
#abeautifulmess
marc-page
#markpape

Mark Pape az akiről akár a fenti instás gondolataimat írhattam volna, gyönyörű tájakat fotóz, és nem amatőr szinten, nézzetek bele az albumába, lélegzetelállító képei vannak.

mirtlemakes
#mirtlemakes

Az illusztráció a gyenge pontom, hihetetlen, hogy mennyi tehetséges grafikus van, szerte a világon, Mirtlemakes, Cipruson rajzol és varr, a rajzai egyszerűségét, kifinomultságát szeretem.

seva-blsv
#sevablsv

Az utolsó kép, a jelenleg itt, tonnaszámra kapható, egyik kedvenc őszi gyümölcsömről szól. Imádom ahogy, roppannak a pici magvak a fogam alatt, és lehet érezni a füge semmihez sem hasonlítható, ekkor még nem olyan negédes ízét.Ha lesz egy kis időm, megírom a kedvenc fügés receptem, ami nem is igazán recept, kipróbálni viszont kötelező.

Addig is Instagramra fel!

Leave a Reply

