Húsvéti dekoráció

Őszintén megmondom a Húsvét, soha nem tartozott a kedvenc ünnepeim közé. Böjtölni nem böjtöltünk, a család nem járt templomba, ami megmaradt emlékként belőle, az a reggeli pohár hideg víz amivel meglocsoltak, hogy még véletlenül se hervadjak el. Szerettem a szendvicseket és a sonkát, tehát inkább kulináris élmény volt.

Erre is visszatérek majd egy poszt erejéig.

Most olyan ötleteket hoztam amivel a lakást, ablakot, ajtót lehet majd díszíteni. Vagyis kintről haladok majd befelé. A tavaszi ünnepek hatalmas előnye, hogy rengeteg színnel lehet dolgozni. Én személy szerint a kék, zöld, bézs árnyalatait nagyon szeretem ilyenkor.

A következő képeket találtam a legszebbnek. Természetesen a készen vásárolt dolgoknak, -mint például az a remek kis ház, egy kis fészekkel, barkával, tojással- is megvan a maguk szépsége, azonban én szeretek hozzátenni még valamit az ünnephez. Idén a képkeret inspirált.

A másik lehetőség, természetesen egy koszorú készítése. Koszorú, ami néha fészeknek is elmegy. Itt van az embernek, igazán nehéz dolga mert rettenetesen sok a giccses. Legalábbis nekem azok. A lentieket azonban bármikor.

A képek forrása: Pinterest

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

