Rendteremtő.hu

48ddd8ff2c3b8396d89b339e2397dab9
Forrás: Pinterest

Sok embernek a tavaszról a madárcsicsergés, a napsütés,vagy a húsvét jut eszébe. Nekem ez egy átmeneti időszak, ilyenkor jó egy kicsit rendet tenni, odabenn, odakinn. Különösen a tavaszi ünnepek előtt, jó elmerülni a rendrakásban, tavaszi nagytakarításban.

Az Ikea megjelenése óta, a tárolás és rendszerezés is, új értelmet kapott. Én nagyon szeretem a tároló dobozait, szinte mindenféle kapható, és egy egy évszakváltáskor, jobb ezekben tárolni a téli, meleg holmikat, és különösen jó elővenni a nyári, vékony darabokat és felkészülten várni a jó időt.

Pont ezért, jókor jött ez a weboldal: http://www.rendteremto.hu/

A blog írója, nem csak határidőnaplót vezet, hanem háztartási naplót is. Sőt egy 5 hetes tavaszi felfrissülés programot is hirdetett, a részleteket itt találjátok:

http://www.rendteremto.hu/tavaszi-rendrakas/

Miután, a második hetébe lépett a program, ideje csatlakozni. Én tavaly először szántam rá magam, hogy végre lomtalanítsak, a költözések sokat segítenek ebben, de egy festésnek is lehet örülni. Persze van olyan is akinek, hatalmas szekrénye van, így ez a kérdés fel sem merül. Azonban mindenki szekrényében van pár olyan táska, pulóver, nadrág, felső amit nincs szíve kidobni, ugyanakkor nem hordja, csak porfogó, és minden évben egyik helyről a másikra rakosgatja.  Ezt elkerülendő 10 kérdésre érdemes válaszolni amiket itt találtok:

http://www.rendteremto.hu/download/LomtalanitoLista.pdf

Én a legjobbnak, ezt a hármat találtam:

  • Működik-e még?
  • Szeretem-e?
  • Mikor viseltem/használtam utoljára?

A divat legalább olyan gyorsan változik mint minden és mindenki körülöttünk. Ami még divatos volt 1-2 éve, ma már nem biztos, hogy az. És hogy,még véletlenül se nézzünk ki úgy, mint akire ráborult a ruhásszekrény, nézzünk bele a tükörbe vagy néhány divatlapba.

A második kérdésre a legkönnyebb válaszolni, szeret vagy nem szeret? Nekem minden “szeret” ruhadarabom, tulajdonképpen egy márkához kötődik. Végül is a ruhaválasztásban sok mindent kifejezünk , legfőképpen magunkat.

A harmadik kérdés szorosan összefügg a másodikkal. Miután megválaszoltam ezeket, eldöntöttem mi az, ami megy és mi az, ami marad.

Most így néz ki a szekrényem:

57dd4c0c625dbfebb887c77ed8b5426a

Itt az ideje vásárolni:-)

Ha feltöltöttem a polcokat, mutatok majd néhány hasznos trükköt, hogyan rendszerezzünk hatékonyabban.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

